Տեղադրեք մեր անվճար հավելվածը: Այն շատ տեղ չի զբաղեցնի ձեր սարքի վրա
խորհուրդներ դիմորդներին

Ինչպես պատասխանել աշխատանքում թույլ տված սխալների մասին հարցին

13.06.2024 | 1598 դիտում

Հաճախ հարցազրույցների ժամանակ հավաքագրման մասնագետները հարցնում են նախկինում աշխատանքում թույլ տված սխալների մասին: Մի կողմից սա կարող է բավականին անհարմար հարց թվալ, սակայն այն կարող է նաև դառնալ հնարավորություն՝ ցույց տալու համար սխալներ ուղղելու և խնդիրներ լուծելու ձեր հմտությունը։

 

Հետևաբար, հարցազրույցի գնալուց առաջ կարևոր է մտածել պատասխան «Պատմեք ձեր կարիերայից մի դեպք, երբ սխալ եք թույլ տվել» հարցի համար: Մեր այսօրվա բլոգում կքննարկենք, թե ինչ նպատակով է հավաքագրման մասնագետն այս հարցը տալիս և կդիտարկենք օրինակ, թե ինչպես կարելի է արդյունավետորեն պատասխանել այս հարցին:

 

 

Ինչու է հավաքագրման մասնագետը հարցնում սխալների մասին

Այս հարցը կարող է օգնել հարցազրուցավարին ձեր մասին շատ բան հասկանալ, օրինակ, կարողանո՞ւմ եք ընդունել, որ սխալ եք թույլ տվել, ինչպե՞ս եք վարվում դժվար իրավիճակներում, կարողանո՞ւմ եք դասեր քաղել ձեր սխալներից: 

 

Ինչպես պատասխանել

Երբ խոսքը սեփական սխալներն ուրիշների հետ քննարկելու մասին է, հարկավոր է այնպիսի պատասխան նախապատրաստել, որպեսզի հնարավոր լինի միաժամանակ ընդգծել ձեր ուժեղ կողմերը: Առաջին հերթին պետք չէ նշել այնպիսի սխալ, որը հնարավոր չի եղել ուղղել։ Քայլ առ քայլ դիտարկենք, թե ինչպես պետք է պատասխանել հարցին։

 

Հակիրճ ներկայացրեք սխալը

Շատ ժամանակ մի ծախսեք սխալի մանրամասների վրա, փոխարենը պատմեք, թե ինչպես եք լուծում գտել: Հավաքագրման մասնագետը ցանկանում է ավելին իմանալ այն մասին, թե ինչ եք արել, որպեսզի ուղղեք սխալը, այլ ոչ թե ձեր սխալի մասին ամեն մի մանրուք: 

 

 

Նկարագրեք, թե ինչպես եք ուղղել ձեր սխալը

Սա ձեր պատասխանի հիմնական մասն է, քանի որ այն ընդգծում է խնդիրներ լուծելու հմտությունները, կոնֆլիկտների հետ աշխատելիս արդյունավետությունը և ցույց է տալիս, թե որքանով եք պատասխանատու ձեր սխալների նկատմամբ: Բացատրեք, թե ինչպես եք արձագանքել՝ մանրամասնելով, թե ինչ քայլեր եք ձեռնարկել՝ իրավիճակը շտկելու համար: 

 

Ընդգծեք, թե ինչ եք սովորել սխալից

Հարցազրույց վարողի հետ սխալի մասին խոսելիս ամենակարևոր կետերից մեկն այն է, որ ընդգծեք, թե ինչ եք սովորել սխալից: Նշեք, թե ինչպես է այն ձեզ դարձրել ավելի զգույշ և գործնական մտածող մասնագետ: Ձեր պատասխանի առանցքային կետը պետք է լինի այն, թե ինչպես է սխալը օգտակար եղել և երաշխավորել, որ դուք այլևս նույն սխալը թույլ չեք տվել: 

 

 

Հարմարեցրեք պատասխանը պահանջվող հմտություններին

Ձեր պատասխանը հարմարեցրեք պաշտոնին, որի համար դիմում եք: Օրինակ, եթե պաշտոնը պահանջում է ժամանակի կառավարման հմտություններ, մտածեք ներառել սխալ, որի միջոցով սովորել եք բարելավել ձեր ժամանակի կառավարման հմտությունները։

 

Պահպանեք խոսակցության դրական տոնը

Հարցազրույցների ժամանակ դրական տոնը կարևոր է։ Որպեսզի սխալների մասին հարցը չվտանգի այն, խոսեք միայն մեկ սխալի մասին՝ դրական գնահատելով այն կարևոր դասերը, որոնք քաղել եք դրանից։

 

 

Սխալի մասին հարցի պատասխանի օրինակ

Դիտարկենք պատասխանի մի օրինակ, որն օգտակար կլինի, երբ ինքներդ նախապատրաստեք սխալի մասին ձեր պատմությունը։ Հիշեք, որ օրինակները կարող են տարբեր լինել՝ կախված իրավիճակից և տարբեր մասնագիտական առանձնահատկություններից: 

 

Ենթադրենք իր սխալի մասին պետք է խոսի մարքեթինգի մասնագետը։ Համապատասխան հարցին նրա պատասխանը կարող է հնչել այսպես․ «Իմ վերջին աշխատավայրում ես ոգևորվածությամբ ստանձնեցի ավելի շատ աշխատանք, քան կարող էի կատարել։ Երբ հասկացա, որ չափազանց շատ աշխատանք եմ ստանձնել, ես խոսեցի մենեջերի հետ, ով սովորեցրեց ինձ արդյունավետ կերպով պատվիրակել առաջադրանքները»։

 

Կհետաքրքրեն նաև